Wij delen graag de kennis die we in huis hebben
3 'ingrediënten' voor een succesvolle corporate website waarmee je bezoekers overtuigt, zorgt voor leads, nieuwe klanten, bekendheid, meer omzet en ga zo maar door.
3 reacties
E-marketing lijkt niet te lijden onder de strengere wetgeving en steeds beperktere e-mail clients.
Adwords is hot. De marketing budgetten slinken en adverteren in de “oude” media kost kapitalen terwijl je met Adwords zelf kunt bepalen hoeveel je uitgeeft en ook nog eens kunt zien hoeveel het oplevert.
1 reactie
Wil je meer bezoekers op je website? Dan is nieuwe content essentieel. De kans is groot dat je hier niet genoeg tijd voor hebt. In dit artikel geef ik een paar tips die je helpen bij het efficient publiceren van verse content.
4 reacties
In dit artikel deel ik een model dat je helpt bij het schrijven van content voor verschillende doelgroepen. Op deze manier zorg je ervoor dat je een zo groot mogelijk bereik hebt met je website.
0 reacties
Adwords, veel organisaties gebruiken het. Met name omdat het erbij hoort. Maar is Adwords wel zinvol? Levert het leads op? En wat kosten die? Kortom, is Adwords een methode waarmee je je omzet een boost kunt geven? Of is het de zoveelste kostenpost?
2 reacties
Je kunt nog zoveel mooie dingen vertellen over je dienst of product. Maar niets is overtuigender dan een stukje social proof. In de ontwikkeling van de website is social proof een extra element geworden waarmee je het onderscheid kunt maken met je concurrent en de bezoeker kunt overtuigen.
Content marketing is dé manier om meer bereik, omzet, bekendheid en autoriteit te krijgen. Maar het maken van content is voor kleine en grote organisaties een hele uitdaging.
Uit onderzoek blijkt dat bezoekers een positiever gevoel krijgen bij jouw website als ze foto's van gezichten zien. Ook tonen A/B testen aan dat deze foto's zorgen voor meer conversie. In dit artikel bespreek ik twee manieren hoe je foto's van gezichten het beste kan gebruiken op je website.
In plaats van adverteren, probeer je met interessante content de aandacht te vangen van je doelgroep. Dit noemen we contentmarketing en het werkt zo goed omdat je precies de doelgroep kunt bereiken die je wilt bereiken, voor een relatief kleiner budget. Daarnaast raakt je doelgroep eerder overtuigd omdat je in de content je kennis kunt etaleren.
Al jaren claimen SEO-experts dat lange artikelen het beter zouden doen in Google. Maar is dat ook echt zo? En waarom is dat? En hoe lang is een lang artikel eigenlijk? In dit (lange?) artikel zoek ik uit hoe het zit.
Het gebruiken van stockfotografie kan nadelig voor je website uitpakken. Maar waarom? En wat zijn betere alternatieven?
Hoe deel je een website nu het beste in? Welke content moet er gemaakt worden en hoe komt de bezoeker bij die content. In mijn dagelijkse werk begeleid ik onze klanten hierbij en zie ik, hoe verschillend onze klanten ook zijn, vaak dezelfde zoektocht naar de ideale indeling.
Lees in dit artikel hoe je snel en makkelijk kan starten met het maken van AI-gegenereerde afbeeldingen voor je website!