Customer journey onderzoek

Voor het maken van een succesvol webdesign is het belangrijk inzicht te krijgen in de verschillende gebruikers en hun doelen, wensen en vragen. Soms ligt deze informatie voor het grijpen maar in veel gevallen is verstandig na te denken over de de reis die de bezoeker maakt op de website.

De customer journey is het pad dat klanten afleggen vanaf het moment dat ze voor het eerst van je merk horen tot ze iets kopen, en verder. Door dit pad goed te begrijpen, kunnen we een site maken die echt werkt voor jouw klanten en impact maakt.

Voordelen van een Customer Journey Onderzoek:

"Emble heeft een professioneel, daadkrachtig en bovenal enthousiast team dat meedenkt hoe ze – in het verlengde van onze nieuwe branding -, dé perfecte website kunnen neerzetten waarbij budget en andere randvoorwaarden niet uit het oog worden verloren."

Claudia van Groesen
Cultilene Saint-Gobain

Door het pad uit te werken in een webdesign moeten we antwoord geven op vragen die essentieel zijn voor een succesvolle website. Hoe komt de bezoeker bij een kennisartikel uit (SEO)? Hoe overtuigen we de bezoeker om verder te klikken richting een pagina over de diensten? (persuasive design) En hoe overtuigen we de bezoeker om uiteindelijk contact op te nemen? (Social proof).

De customer journey wordt een rode draad door de gehele ontwikkeling van de website. Van design, tot development en van content creatie tot aan internet marketing.

Wil je meer weten over?

Laat je email adres achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. We willen natuurlijk graag meer weten over het project waarmee we je kunnen helpen en we vertellen je graag meer over onze werkwijze. Je kunt ons ook direct mailen op sales@emble.nl of bellen via 030-6590005.

Inzichten over Customer journey onderzoek