Overslaan en naar de inhoud gaan

Drupal Service Level Agreements

Drupalapplicaties worden steeds belangrijker. Om ervoor te zorgen dat een Drupalapplicatie optimaal blijft functioneren bieden we, naast veilige Drupalhosting, ook onderhoudscontracten aan in de vorm van Service Level Agreements.

Support en eerste hulp bij incidenten

Binnen een Service Level Agreement (SLA) helpen onze Drupalexperts bij incidenten en supportvragen. Denk aan het niet goed werken van een contactformulier of het uitvallen van een koppeling met een extern systeem zoals een CRM.

Wat onze service uniek maakt is dat we al sinds 2001 werken met open-sourcetechniek en daardoor veel kennis hebben opgebouwd over de werking van open source en alles wat daarbij komt kijken.

Gecombineerd met onze open en duurzame aanpak zijn we voor onze opdrachtgevers een betrouwbare partner die graag meedenkt en zich proactief opstelt.

We helpen graag bij incidenten en supportvragen, maar liever nog willen we hulpvragen voorkomen door de Drupalapplicatie up-to-date te houden. Open-sourcetechniek is ontzettend veilig, zolang de laatste securitypatches maar geïnstalleerd zijn. 

Naast het installeren en testen van updates, monitoren we bij onze Professional en Enterprise SLA's de Drupalapplicatie. Dat houdt in dat wanneer de Drupalapplicatie niet goed werkt, onze experts daar een melding van krijgen. In veel gevallen lossen we hierdoor problemen op voordat onze opdrachtgevers er last van krijgen.

Onze Service Level Agreements

Basic

  • We hanteren een fair-use en best-effort policy op zowel het aantal security updates dat we uitvoeren als het aantal supportvragen dat gesteld kan worden.
  • Support wordt verleend via ons project management systeem Jira.

Kosten: € 75,- ex. btw. p.m.

Professional

  • De bereikbaarheid wordt op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 gegarandeerd.
  • Na het melden van een incident via onze support desk wordt binnen acht uur gereageerd.
  • Emble monitort actief de bereikbaarheid van de webapplicatie.
  • Security updates worden binnen 24 uur geïnstalleerd en getest.

Kosten: € 195,- ex. btw. p.m.

Enterprise

  • De bereikbaarheid van onze dienstverlening wordt alle dagen, 24/7 gegarandeerd.
  • Na het melden van een incident wordt binnen vier uur gereageerd.
  • Emble monitort actief de bereikbaarheid van de webapplicatie.
  • Security updates worden binnen 24 uur geïnstalleerd en getest.

Maandelijkse kosten: € 375,- ex. Btw.

Wil je meer weten over onze Service Level Agreements? Heb je vragen over onze werkwijze? Of wil je een SLA afnemen? Neem dan contact met ons op, ik vertel je er graag meer over.

Thomas van Eldijk

Commercieel directeur