Drupal ondersteuning

Om ervoor te zorgen dat een Drupal applicatie optimaal blijft functioneren bieden we onderhoudscontracten aan in de vorm van Service Level Agreements. Binnen een Service Level Agreement (SLA) helpen onze Drupal experts bij incidenten en supportvragen. 

Denk aan het niet goed werken van een contactformulier of het uitvallen van een koppeling met een extern systeem zoals een CRM. Wat onze service uniek maakt is dat we al sinds 2001 werken met open-sourcetechniek en daardoor veel kennis hebben opgebouwd over de werking van open source en alles wat daarbij komt kijken.

Gecombineerd met onze open en duurzame aanpak zijn we voor onze opdrachtgevers een betrouwbare partner die graag meedenkt en zich proactief opstelt. We helpen graag bij incidenten en supportvragen, maar liever nog willen we hulpvragen voorkomen door de webapplicatie up-to-date te houden. Open-sourcetechniek is ontzettend veilig, zolang de laatste securitypatches maar geïnstalleerd zijn. 

Ook na oplevering is de steun uitstekend en ziet de redactie veel mogelijkheden voor aanvullingen. Met de huidige website en de mogelijkheden tot verbreding en verdieping lijkt de toekomst van de Militaire Spectator weer verzekerd. Daarbij kan de Militaire Spectator uitgroeien tot het wetenschappelijke platform voor Nederlandse Militaire Kennis en Kunde."

Freek Groen
Militaire Spectator

Vrijblijvend een voorstel ontvangen? Neem contact met ons op

Service Level Agreements

Omdat elke Drupal website anders is bieden we drie varianten aan van onze service level agreements. Het onderscheid zit hierbij met name in de bereikbaarheid en reactietijd op incidenten.

Basic

  • Wanneer Drupal gedeeltelijk of helemaal niet meer werkt, staat ons support team klaar om het probleem te onderzoeken, wanneer mogelijk direct op te lossen of een oplossing aan te dragen.
  • Emble verzorgt het installeren en testen van security updates. Zowel het reageren op incidenten als het uitvoeren van Drupal security updates doen wij op basis van best effort. 

Kosten: € 149,- ex. btw. p.m.

Professional

  • Wanneer Drupal gedeeltelijk of helemaal niet meer werkt, staat ons support team klaar om het probleem te onderzoeken, wanneer mogelijk direct op te lossen of een oplossing aan te dragen.
  • De bereikbaarheid van ons support team wordt op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 gegarandeerd. Na het melden van een probleem staat ons support team klaar om het probleem te onderzoeken, wanneer mogelijk direct op te lossen of een oplossing aan te dragen. We garanderen een responstijd van maximaal acht uur.
  • Emble monitort actief de bereikbaarheid van de Drupal webapplicatie en onderneemt proactief actie wanneer er problemen worden geconstateerd.
  • Drupal security updates worden binnen 24 uur geïnstalleerd en getest.

Kosten: € 229,- ex. btw. p.m.

Enterprise

  • Wanneer Drupal gedeeltelijk of helemaal niet meer werkt, staat ons support team klaar om het probleem te onderzoeken, wanneer mogelijk direct op te lossen of een oplossing aan te dragen.
  • De bereikbaarheid van support team wordt alle dagen, 24/7 gegarandeerd.
  • Na het melden van een probleem staat ons support team klaar om het probleem te onderzoeken, wanneer mogelijk direct op te lossen of een oplossing aan te dragen. We garanderen een responstijd van maximaal vier uur.
  • Emble monitort actief de bereikbaarheid van de Drupal webapplicatie en onderneemt proactief actie wanneer er problemen worden geconstateerd.
  • Drupal security updates worden binnen 24 uur geïnstalleerd en getest.

Maandelijkse kosten: € 399,- ex. Btw.

Interesse?

We willen graag meer weten over jouw Drupal project. Laat je email adres achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Je kunt ons ook bellen op 030-6590005 of mailen via sales@emble.nl

Inzichten over Drupal ondersteuning